Lastik hasarından sonra ne yapılmalıdır?
1 HASARLI LASTİĞİ YETKİLİ BAYİYE GÖTÜRÜN
Aramid bayisi; lastiğin alımını kanıtlayan orijinal faturayı, geçerlilik tarihini barındıran Aramid Kartının orijinal kopyasını veya Nokian Tyres Aramid Garanti kaydı onay e-postanızı ve başta DSI Sürüş Güvenliği Göstergesini kullanarak Aramid Lastiğin dış derinliği olmak üzere, Aramid Garantisinin diğer koşullarının (sınırlamalar) yerine getirilip getirilmediğini kontrol ederek Aramid Garantisinin geçerliliğini kontrol eder.
2 BAYİ, YENİ LASTİK TAKACAKTIR
Aramid Garantisi koşullarının sağlanması durumunda, Aramid bayisi hasar gören lastiğin yerine karşılık gelen yeni bir Nokian Tyres ürününü size sağlayacak ve montajını yapacaktır. Müşteri, yeni takılan lastiğin montaj ücretini karşılayacaktır.
3 YETKİLİ BAYİ FORMU DOLDURACAKTIR
Yetkili bayi, sizde bulunan Aramid kartının arkasındaki formu sizinle birlikte dolduracaktır. Bayi formun kopyasını alır ve orijinal Aramid kartı sizde kalır.
Aramid Garantisi hangi lastikleri kapsar?
kış lastikleri
Nokian Tyres Snowproof C
Nokian Tyres WR SUV 4
Nokian Tyres WR SUV 3
Nokian Tyres Hakkapeliitta LT3
Nokian Tyres Hakkapeliitta R3 SUV
Nokian Tyres Hakkapeliitta R5 SUV
Dört mevsim lastikleri
Nokian Tyres Seasonproof SUV
Nokian Tyres Seasonproof C
Nokian Tyres Rotiiva AT
Nokian Tyres Rotiiva AT Plus
Nokian Tyres Outpost AT
yaz lastikleri
Nokian Tyres Wetproof SUV
Nokian Tyres Powerproof SUV
Nokian Tyres cLine Van
Nokian Tyres cLine Cargo
Aramid Garantisi, aynı ülke içerisinde programa katılan herhangi bir Nokian Tyres perakendecisinden 1.1.2022 ila 31.12.2022 arasında satın alınan Aramid yanaklı lastikler için geçerlidir.
Aramid Garantisi için kaydolun
Nokian Tyres Aramid Garantisi, kaza sonucu yanağı hasar gören lastikleri kapsar ve bu programa katılan tüm Nokian Tyres yetkili beyilerinden size ücretsiz olarak aynı ürüne karşılık gelen yeni bir ürünün verilmesini sağlar.