Lastik hasarından sonra ne yapılmalıdır?
1 HASARLI LASTİĞİ YETKİLİ BAYİYE GÖTÜRÜN
Yetkili bayi, lastiğin alımını kanıtlayan orijinal faturanızı, Aramid Garantisinin diğer koşullarının (sınırlamalar) yerine getirilip getirilmediğini gözden geçirerek Aramid Garantisinin geçerliliğini kontrol eder.
2 YETKİLİ BAYİ ÜCRETSİZ OLARAK YENİ LASTİĞİNİZİN MONTAJINI YAPACAKTIR
Yetkili bayi, hasar gören lastiğin yerine karşılık gelen yeni bir Nokian Tyres ürününü ücretsiz olarak size sağlayacak ve montajını yapacaktır. Yalnızca Aramid Perakendecisine lastiği götürme masrafını karşılarsınız.
3 YETKİLİ BAYİ FORMU DOLDURACAKTIR
Yetkili bayi, sizde bulunan Aramid kartının arkasındaki formu sizinle birlikte dolduracaktır. Bayi formun kopyasını alır ve orijinal Aramid kartı sizde kalır.
Aramid Garantisi hangi lastikleri kapsar?
yaz lastikleri
Nokian Powerproof SUV
Nokian Wetproof SUV
Nokian Rotiiva AT
Nokian Rotiiva AT Plus
Nokian cLine Van
Nokian cLine Cargo
Dört mevsim lastikleri
Nokian Seasonproof SUV
Nokian Weatherproof SUV
Nokian Weatherproof C
Nokian Tyres Aramid Garantisi, 1.6.2020 ila 28.2.2021 tarihleri arasında bu programa katılan Nokian Tyres yetkili bayilerinden satın alınan belirlenmiş Nokian Tyres lastiklerinde kullanılabilmektedir. Bu garanti tüm ülkelerde olmayabilir.
Aramid Garantisi için kaydolun
Nokian Tyres Aramid Garantisi, kaza sonucu yanağı hasar gören lastikleri kapsar ve bu programa katılan tüm Nokian Tyres yetkili beyilerinden size ücretsiz olarak aynı ürüne karşılık gelen yeni bir ürünün verilmesini sağlar.